Pomoc v krizi
Linka pomoci: +420 775 20 24 21, pomoc@theia.cz
Cílem krizové pomoci je poskytnutí včasné a snadno dosažitelné pomoci všem, kteří se ocitli v obtížné životní situaci, kterou nejsou schopni sami řešit a je potřebný zásah odborníků.
Cílem služby krizové pomoci je zejména pomoc při řešení akutní fáze krize, nejčastěji z důvodů situace, kdy je klient zasažen mimořádnou událostí, nebo se jedná o krizovou životní situaci. Zájemcům o službu nabízíme zejména:
- sociální a psychosociální poradenství
- krizovou intervenci (okamžitá pomoc při řešení krizové situace)
- právní poradenství, zejména při orientaci se ve svých právech a možnostech
- pomoc při uplatňování práv, jednání s orgány státní správy a Policie
- zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
AMBULANCE krizové pomoci jsou provozovány s pravidelnými otevíracími hodinami pro objednané i neobjednané klienty, v Českých Budějovicích a Jindřichově Hradci. Obě jsou v blízkosti centra, v dostupnosti MHD s možností parkování v okolí.
Aktuální poradenské hodiny a kontakty naleznete zde.
Klientům je dále k dispozici telefonická linka (vždy obsluhována některým ze sociálních pracovníků) a tzv. emailové poradenství (s 48 hodinovou garancí odpovědi). Pro potřeby emailového poradenství je v provozu speciální schránka pomoc@theia.cz . Její služby jsou klienty hojně využívány a to i pro vyšší možnost anonymity ze strany klientů.