Pomoc v krizi

04.03.2019

Linka pomoci: +420 775 20 24 21, pomoc@theia.cz  

Cílem krizové pomoci je poskytnutí včasné a snadno dosažitelné pomoci všem, kteří se ocitli v obtížné životní situaci, kterou nejsou schopni sami řešit a je potřebný zásah odborníků.

Cílem služby krizové pomoci je zejména pomoc při řešení akutní fáze krize, nejčastěji z důvodů situace, kdy je klient zasažen mimořádnou událostí, nebo se jedná o krizovou životní situaci. Zájemcům o službu nabízíme zejména:

  • sociální a psychosociální poradenství
  • krizovou intervenci (okamžitá pomoc při řešení krizové situace)
  • právní poradenství, zejména při orientaci se ve svých právech a možnostech
  • pomoc při uplatňování práv, jednání s orgány státní správy a Policie
  • zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.

AMBULANCE krizové pomoci jsou provozovány s pravidelnými otevíracími hodinami pro objednané i neobjednané klienty, v Českých Budějovicích a Jindřichově Hradci. Obě jsou v blízkosti centra, v dostupnosti MHD s možností parkování v okolí. 

Aktuální poradenské hodiny a kontakty naleznete zde.

Klientům je dále k dispozici telefonická linka (vždy obsluhována některým ze sociálních pracovníků) a tzv. emailové poradenství (s 48 hodinovou garancí odpovědi). Pro potřeby emailového poradenství je v provozu speciální schránka pomoc@theia.cz . Její služby jsou klienty hojně využívány a to i pro vyšší možnost anonymity ze strany klientů.

nevzdámse.cz
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky