Jak na stres, kariéru, osobní rozvoj

05.03.2019

Každý se občas potřebuje zorientovat ve svých myšlenkách. Každý máme své strašáky, vnitřní brzdy a zdánlivě nedosažitelné cíle. Jde jen o to překonat ten strach v našich hlavách, vystoupit ze své komfortní zóny a prostě se do toho pustit. Ať je to, co je to! 

Mám oblíbené krédo "Dokážeme všechno, co chceme!", a moje osobní i pracovní zkušenosti mi to každý den potvrzují. Přesvědčím o tom i vás!

Co vám nabízím

60/90 minutové konzultace & koučink pro...

  • odbourání stresu
  • vaši kariéru & návrat po MD
  • váš osobní rozvoj

Cena mých služeb:

750 Kč za 30 minut konzultace
osobně, telefonicky nebo přes Skype či jinak dle dohody.

v odůvodněných vážných případech poskytuji služby za symbolické ceny.

Můj příběh v rozhovorech

Oblast působení: Praha

Kontaktní informace

Štěrbová Ivana

kouč osobního rozvoje & kariéry


Mám zájem

vyplňte, prosím, uvedené údaje a odešlete.  

* Odesláním formuláře vyjadřujete zájem o nabízené služby Ivany Štěrbové a souhlasíte, aby Vás kontaktovala na uvedených kontaktech. 

nevzdámse.cz
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky